+386(0)1 5800 500 info@zgnl.si

ARHIV PRISPEVKOV

Na Ljubljanici

Prejšnji torek, 18. 6., smo z II. vzgojno skupino izvedli zaključno druženje.  Z barčico smo se peljali po Ljubljanici in občudovali Ljubljano iz druge perspektive. Druženje smo sklenili z večerjo v pizzeriji.

Prvenstvo v namiznem tenisu

22. maja je bilo v Dijaškem domu Vič organizirano Meddomsko prvenstvo posameznikov v namiznem tenisu. Zgnl sta zastopala dva dijaka. Bilo je zabavno športno obarvano popoldne. Veseli in ponosni smo tudi na osvojeno 3. mesto. Čestitke vsem udeležencem.

Planinski tabor na Bohorju

10.5.2024

Ob 12. uri se odpeljemo z mini busom izpred parkirišča pred ZGNL, nato se eno uro in pol peljemo do koče na Bohor. Ko pridemo pred kočo je ura pol enih in se najprej razpakiramo in razvrstimo po sobah. Ob eni uri je bilo kosilo (domača juha, dunajski zrezek in pečeni mladi krompir). Po kosilu smo imeli do treh malo počitka. Potem je sledil prvi pravi pohod do Okna in Petrove skale. Potem ko pridemo nazaj smo šli pripravljati kurišče za večerjo. Na ognju smo pekli kruh, hrenovke, penice, ki smo jih dali med polovico čokoladnega piškota (s’mores). Po večerji smo se šli stuširat in igrat družabne igre Spat smo šli ob 10. uri.

11.5.2024

Zbudimo se ob pol osmih. Ob osmih smo imeli zajtrk. Po zajtrku smo šli na pohod. Ta hitrejša skupina je šla na daljšo pot na Javornik, počasnejši smo šli na krajšo pot na Koprivnik. Na poti do koče sem imela z vzgojiteljico pouk o rastlinah (bilo mi je zelo všeč, ker poznam veliko rastlin). Ko smo prišli nazaj smo imeli kosilo. Kmalu za tem smo imeli eno uro in pol prostega časa. V tem času smo igrali družabne igrice, spali ali pa smo se pogovarjali. Ko se je prosti čas zaključil smo nekateri pripravljali za večerjo, ki je bil piščanec, rebrca in zelenjava z žara tako, da smo lupili zelenjavo in marinirali piščanca in rebrca. Po večerji smo se stuširat in smo igrat družabne igre. Spat smo šli ob 10. uri.

12.5.2024

Zadnji dan smo imeli bolj lahki dan. Zjutraj smo se pakirali in pospravljali sobe. Do 12. ure smo se pogovarjali. Ob 11.30 smo imeli kosilo, ob 12.00 pa smo že šli.

Dobre stvari

· Lepa narava

· Dobra domača kosila in večerje pečene na ognju

· Mucek Miško

Slabe stvari

· Dobesedno smo mogli pri luči spat

· Blazine so bile neudobne

Kros

V četrtek, 9. maja, so se dva dijaka in osnovnošolec udeležili že 27. krosa na Golovcu, na katerem sodelujejo dijaki in dijakinje ljubljanskih dijaških domov. Tekli so na 4 km. Čestitke vsem udeležencem.

zaključni izlet: Kamnik

V torek, 7. 5., je druga polovica Doma ZGNL – tisti, ki bivajo v Dijaškem domu Vič – odšla na končni izlet v Kamnik, natančneje na Območje 70. Dan je bil odličen za aktivnosti na prostem, ki so razveseljevale tako dijake kot tudi vzgojitelje. Razdelili smo se v skupine, nato pa tekmovali med sabo, se medsebojno spodbujali in uživali. Preizkusili smo se v igranju nogometa z ogromnimi čevlji, igranju tri v vrsto na travi, igri “štrbunk”, vožnji s štirikolesniki na nožni pogon, lokostrelstvu s prirejenimi loki in tarčami, ki so bile pravzaprav lebdeče pingpong žogice … Ravno, ko je malce začelo deževati, smo si vzeli odmor za kosilo, potem pa se prijetno utrujeni od doživetij in aktivnosti odpravili nazaj z vlakom proti Ljubljani. Ker smo res uživali na prostem, na telefone sploh nismo pomislili! Torej bi lahko dejali, da je bil naš končni izlet tudi “dan brez elektronskih naprav”, na kar smo še posebno ponosni.

zaključni izlet: Bled

V torek, 7. 5., smo se z dijaki, ki bivajo v dijaškem domu na Vojkovi odpravili na zaključni izlet na Bled. Tokratni izlet je bil nekaj čisto posebnega. Tja smo se odpravili z vlakom, se s turističnim vlakcem zapeljali okoli jezera in se s pletno odpeljali na Blejski otok. Tam smo se posladkali s pravo slovensko potico in uživali v čudoviti naravi ter kulturnih znamenitostih. Nekateri so se povzpeli tudi na zvonik. Vreme nam ni bilo najbolj naklonjeno, a smo kljub temu preživeli čudovit dan, ki nam bo ostal v lepem spominu.

AKTUALNO V SREDNJI ŠOLI

Na Ljubljanici

Prvenstvo v namiznem tenisu

Planinski tabor na Bohorju

V sledečem sestavku vam bo dijakinja, udeleženka planinskega tabora na Bohorju, predstavila v obliki kratkega dnevniškega zapisa, kaj so počeli in kako so se imel. 10.5.2024 Ob 12. uri se odpeljemo z mini busom izpred parkirišča pred ZGNL, nato se eno uro in pol peljemo do koče na Bohor. Ko pridemo pred kočo je ura pol enih in se najprej razpakiramo in razvrstimo po sobah. Ob eni uri je bilo kosilo (domača juha, dunajski zrezek in pečeni mladi krompir). Po kosilu smo imeli do treh malo...

Kros

zaključni izlet: Kamnik

V torek, 7. 5., je druga polovica Doma ZGNL - tisti, ki bivajo v Dijaškem domu Vič - odšla na končni izlet v Kamnik, natančneje na Območje 70. Dan je bil odličen za aktivnosti na prostem, ki so razveseljevale tako dijake kot tudi vzgojitelje. Razdelili smo se v skupine, nato pa tekmovali med sabo, se medsebojno spodbujali in uživali. Preizkusili smo se v igranju nogometa z ogromnimi čevlji, igranju tri v vrsto na travi, igri "štrbunk", vožnji s štirikolesniki na nožni pogon, lokostrelstvu s...

zaključni izlet: Bled

Arboretum Volčji Potok

Konec aprila smo z domskimi dijaki obiskali Arboretum Volčji Potok. Imeli smo popotovanje z avtobusom. V Volčjem Potoku smo si ogledali spomladansko cvetje in cvetoče drevje. Iskali smo kite, dinozavre in race. Mladostniki so se lovili v labirintu in se zabavali na igralih. Ogledali smo si tamkajšnjo razstavo ter rastlinjaka s tropskim cvetjem in kaktejami. Na poti nazaj smo prečkali Kamniško Bistrico in nabrali čemaž. [gallery size="medium"...

Turnir v namiznem nogometu

Prejšnji teden, na prvi pomladni dan, smo se udeležili 1. Turnirja v namiznem nogometu, ki ga je CJL organiziral v prostorih DIC-a na Poljanah. Na prijateljskem turnirju je nastopilo 24 dijakov in dijakinj iz šestih dijaških domov. Naši dijaki so nastopili v dveh ekipah. Bilo je tekmovalno in zabavno, organizatorji zato v prihodnje napovedujejo tradicionalne turnirje. Vsem udeležencem čestitamo.

Diši po pomladi

V pomladnem stilu sta potekali ustvarjalna in pekovska delavnica: ustvarjali smo voščilnice za prihajajoči materinski dan, barvali pobarvanke za mame, tete in babice ter pekli piškote, brownije in delali kokosove kroglice.

Obrazec za pridobitev brezplačne prehrane za obdobje september – december 2023

Spoštovani starši in skrbniki, na pobudo članov sveta Zavoda za gluhe in naglušne Ljubljana bo zavod v okviru finančnih možnosti Šolskega sklada omogočil brezplačno prehrano od septembra do decembra 2023. Upravičenci ste tisti, ki ste bili prizadeti v ujmi in poplavah v mesecu avgustu. Pravica do brezplačne prehrane pripada vsem otrokom, učencem in dijakom, ki so vključeni v Zavod za gluhe in naglušne Ljubljana, ne glede na dohodek ali premoženje. Vloge sprejemamo najkasneje do 25. januarja...

Kontakti

Številka transakcijskega računa: SI56011006030689950
BIC koda: BSLJSI2X
Banka: Banka Slovenije, Slovenska cesta 35, 1505 Ljubljana
Ustanovitveni akt ZGNL: Sklep Vlade RS št.: 01403-161/2008/5 in Sprememba Sklep Vlade RS št.: 01403-51/2010/4