+386(0)1 5800 500 info@zgnl.si

V sledečem sestavku vam bo dijakinja, udeleženka planinskega tabora na Bohorju, predstavila v obliki kratkega dnevniškega zapisa, kaj so počeli in kako so se imel.

10.5.2024

Ob 12. uri se odpeljemo z mini busom izpred parkirišča pred ZGNL, nato se eno uro in pol peljemo do koče na Bohor. Ko pridemo pred kočo je ura pol enih in se najprej razpakiramo in razvrstimo po sobah. Ob eni uri je bilo kosilo (domača juha, dunajski zrezek in pečeni mladi krompir). Po kosilu smo imeli do treh malo počitka. Potem je sledil prvi pravi pohod do Okna in Petrove skale. Potem ko pridemo nazaj smo šli pripravljati kurišče za večerjo. Na ognju smo pekli kruh, hrenovke, penice, ki smo jih dali med polovico čokoladnega piškota (s’mores). Po večerji smo se šli stuširat in igrat družabne igre Spat smo šli ob 10. uri.

11.5.2024

Zbudimo se ob pol osmih. Ob osmih smo imeli zajtrk. Po zajtrku smo šli na pohod. Ta hitrejša skupina je šla na daljšo pot na Javornik, počasnejši smo šli na krajšo pot na Koprivnik. Na poti do koče sem imela z vzgojiteljico pouk o rastlinah (bilo mi je zelo všeč, ker poznam veliko rastlin). Ko smo prišli nazaj smo imeli kosilo. Kmalu za tem smo imeli eno uro in pol prostega časa. V tem času smo igrali družabne igrice, spali ali pa smo se pogovarjali. Ko se je prosti čas zaključil smo nekateri pripravljali za večerjo, ki je bil piščanec, rebrca in zelenjava z žara tako, da smo lupili zelenjavo in marinirali piščanca in rebrca. Po večerji smo se stuširat in smo igrat družabne igre. Spat smo šli ob 10. uri.

12.5.2024

Zadnji dan smo imeli bolj lahki dan. Zjutraj smo se pakirali in pospravljali sobe. Do 12. ure smo se pogovarjali. Ob 11.30 smo imeli kosilo, ob 12.00 pa smo že šli.

Dobre stvari

· Lepa narava

· Dobra domača kosila in večerje pečene na ognju

· Mucek Miško

Slabe stvari

· Dobesedno smo mogli pri luči spat